Nieuczciwe sklepy internetowe

Nieuczciwe sklepy internetowe

Niektórzy dokonują zakupów pod wpływem emocji. Atrakcyjna cena, promocja obowiązująca jeszcze przez kilka godzin sprawia, że większość z nas chce szybko nabyć dany produkt. Nie zawsze czytamy regulamin sklepu internetowego, w którym zawarte są wszelkie regulacje prawne i organizacyjne, dotyczące zakupów online. Część sprzedawców obiecuje szybką wysyłkę. Co jednak zrobić w przypadku, gdy zapłaciliśmy za towar, a przesyłki nie ma?

Jeżeli czas dostarczenia przesyłki uległ znacznemu wydłużeniu, warto spróbować skontaktować się ze sprzedawcą i próbować wyjaśnić zaistniałą sytuację. W sytuacji, gdy sprzedawca nie odpisuje na nasze wiadomości, najlepiej skontaktować się z odpowiednią instytucją, która broni praw konsumenta. Wówczas instytucja ta ma możliwość odzyskania naszych pieniędzy od nieuczciwego sprzedawcy. Sklep internetowy może także zostać zgłoszony do organu państwowego, który może nałożyć stosowną karę za naruszenie prawa.

Jeżeli mamy jakiekolwiek podejrzenia odnośnie danego sklepu internetowego sprawdźmy, czy oferuje on wysyłkę pobraniową. Wówczas istnieje możliwość zapłaty za towar dopiero po jej dostarczeniu przez listonosza lub kuriera. Taka opcja zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi sprzedawcami. W przypadku, gdy sklep internetowy nie oferuje takiej możliwości, lepiej zrezygnować z zakupów.

Właścicielem firmy jest tadeusz gryglas https://abanet.pl/127-lampy-wiszace-do-kuchni likwidacja szkód transportowych

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *